Matanya tertancap pada wajah bayinya. Namun fikirannya menerawang entah ke mana. “Bayi kita yang ini tidak seperti yang lain, asyik menangis tidak tahu punca. Tapi apa kita hendak buat?” Dia bersuara perlahan.

“Mari kita cuba bawa kepada ustaz. Cuma perlu balik kampung. Jauh di utara.” Si suami faham resah isterinya.

Itu mungkin situasi yang ramai pernah alami. Siapa ada anak kecil, tahu bagaimana rasa resahnya melihat bayi menangis tidak berhenti-henti.

Namun, sekarang ibu-ibu tidak perlu pergi jauh bagi merawat tangisan bayi. Najlaa Baby membawa Herbal Oil ke tempat anda. 

HERBAL OIL

Sejarah Herbal Oil tercipta bermula dengan tangisan seorang bayi yang tidak mahu berhenti. Berikut kisah dan keistimewaan minyak ini.

  1. Diadun oleh ibu yang pernah berusaha gigih ke segenap ceruk rantau merawat sawan tangis anakandanya.
  2. Guru yang mengajar beliau mengadun Herbal Oil ini adalah insan soleh yang tidak pernah mengambil bayaran sepanjang proses merawat anakandanya.
  3. Dihasilkan daripada minyak-minyak herba mahal seperti minyak peppermint, lavender, rosemary, nutmeg. Tetapi dijual dengan harga mampu milik kerana mengenangkan jasa baik gurunya dan berazam mahu menjadikan Herbal Oil produk kebajikan dan dapat membantu seramai mungkin.
  4. Produk pertama yang dihasilkan dalam senarai produk-produk Najlaa Baby Skin Care.
  5. Mengandungi bonglai yang ada unsur-unsur berikut:
    1. Anti-inflamasi – mengurangkan radang
    2. Bersifat anelgasik – mengurangkan rasa sakit
    3. Bersifat karminatif – cegah kembung perut
    4. Anti reumatik – bagus untuk sendi
    5. Antioksida – melambatkan penuaan
    6. Antipiretik – bantu redakan demam

Herbal Oil terbukti membantu para ibu dalam menangani pelbagai masalah bayi dan anak kecil mereka termasuk masalah sawan tangis, demam, selesema, batuk, kembung perut, sakit badan, sakit gigi.

Mahu cuba Herbal Oil ataupun produk Najlaa Baby Skin Care lain boleh klik di sini https://tipnajlaababy.wasap.my