Pembeli pun kagum dengan harga produk Najlaa murah dan mampu milik. Ikuti Pengalaman yang dilalui Puan Gee dengan pelanggannya seperti kisah di bawah:

Apek Cina yg beli balm hari tuu… Beli kali ke 2

Apek: Apa pasal you jual murah sangat. Ini balm paling kurang RM 30

Me: Ha ha… Nape RM 30

Apek: Balm ni kalau sapu…rasa dia lama, perasan tak ? Balm biasa sapuu…sekejap rasa daa hilang.. Ini maksudnya minyk2 herba you guna banyak dlm balm ni… Minyak herba mahal kan

Me: yea memg byk saya guna ( sambil fikir… awat murahhh sgt aku jual )

Apek: Takpe laa saya boleh beli selalu… you jual apa lg ???

Tettt… Itu strateginya, supaya orang tak susah hati nak beli… Duit tak rasa bocor dari poket. Boleh tolong org sakit juga kan… Bukan org kaya je sakit… Org miskin pun sakit.

Sumber: Gee Alma, Pengasas Najlaa Skincare

#BabyBalmNajlaa