Kak nak share 1 cerita

P cod barang memalam buta sebab cust kata anak dia dah 3 hari x boleh lelap kahak banyak.. dah 3 mlm di ward

Cust minta cod esok kalau x boleh malam.. kita yang ibu2 ni paham sgt.. rasa macam mana kalau anak tak sihat.. nak cepat2 tengok anak sembuh dan ceria

Terus amik barang p cod, ajar cust cara nak guna.. apply.. selawat dan serah pada Allah untuk kerja penyembuhan

Esok tu masa tengah bagi ceramah dapat mesej kata anak dah boleh tido lepas sapu babybalm n herbal oil.. dah boleh discaj ward

Allahu Allahu.. gembiranya hanya Allah yang tahu..

#babybalmnajlaa n #herbaloilnajlaa hanya alat sahaja.. Allah penyembuh

Terpulang kepada ibu dan ayah nak cuba atau tidak

Sumber: Nurulmadihah, Stokis SP